Lapos alhas….ki ne álmodna erről….nos, a helyzet az, hogy a has alsó része az egyik legkényesebben formálható terület.
Még sportolóknál, versenyzőknél is előfordul néhány hurkácska ezen a területen, pláne ülő, előre görnyedt, csak lazán fekvős állapotban….nem épp profi, előnyös helyzetben rögzített képeken. A social média sokszor mutatja nem a valóságot.
Természetesen a 6 erősen kirajzolódó kocka nélkül is lehet nagyon szép feszes, tónusos, lapos, esztétikus hasad, akár szülés után is, ez bőven elérhető család mellett is, aki szeretné. Ez egy jó hír, persze munka akad vele:)!
Kezdjük is az alábbi szuper gyakorlattal!
Kegyetlen az élet, de ha ide jön fel először a felesleges zsírpárna, akkor bizony innen fogod tudni a lehető legtöbb munkával, verejtékkel, izzadással eltűntetni a felesleget….Pedig milyen könnyű pár plusz centit felhalmozni ugye….bárcsak ilyen könnyű lenne megszabadulni is tőle:):):)!!!
Tehát nincs olyan, hogy helyi zsírégetés! Nem tudsz fogyni csak a tokádból, csak a karodból, csak a bokádból, csak a combodból….pedig ejj, de jó lenne tudom!
Sajnos ezt még nem találták ki!:)
Mit tehetünk a lapos alhasért, hasért?
– megfelelő, tiszta, egészséges táplálkozás életmódszerűen, nem kampány jelleggel
– rostdús ételek
– jó minőségű és mennyiségű összetett szénhidrátok fogyasztása (bizony, a túl kevés szénhidrát legyengíti a szervezetet, stresszt okoz, ami alapján nő a kortizol szint a testben, kialakulhat puffadás, stressz pocak…)
– allergén anyagok kizárása (ez sokszor személyre szabott, van akinél az injekciózott húsok, van akinél a glutén, van akinél a tejtermék, van akinél a magvak, túl sok rost akár…gyümölcscukor, fruktóz….van akinél a sokféle adalékanyag, junk food, édesítők, tartósítószerek, színezékek, a cukor…..kávé, alkohol…)
– megfelelő légzőgyakorlatok és helyes tartás….
– jóga és sok nyújtás az érintett területen
– nem javasolt alapanyagcsere alatt étkezni, ami hosszútávon nagyon alacsony kalóriabevitellel, tápanyaghiánnyal párosul, ugyanis a szervezet azonnal belekezd a raktározásba, zsigeri zsírok felhalmozásába ilyenkor (folyamatos sanyargatás, koplalás ezért nem működik pláne a nőknél)
– szétnyílt hasizom ,,kezelése” jó és hatékony gyakorlatokkal
– RENDSZERES edzés, izomfejlesztés és megfelelő mennyiségű kardió (nem túlzott mértékben és nem óriási intenzitással, hiszen az állóképességet edz…)
– minőségi alvás, pihenés, regenerációs idő, túledzés és ezzel kapcsolatos állandó megfelelési kényszer és stressz legyőzése
– meditáció, hála gyakorlása
– szeretetteljes gondolatok erősítése🥰, rosszalló gondolatok mellőzése, hiszen ezek belülről mérgeznek bennünket, gátolják a szerotonin boldogsághormon felszabadulását, depressziós, életunt, állandó elégedetlenségi fázisba taszítják az embert….állandó gyomorgörcs érzést keltenek…
– megfelelő bélflóra, mikrobium, immunrendszer és nyirokkeringés hatékony erősítése
– évente pár alkalommal máj, epe tisztítás természetes, enyhe úton (a legnagyobb kiválasztó szervünk, ha nem működik jól, akkor nem igazán indul be a fogyás)….
….csupán ennyi….🙂
A fenti ,,alap” lista talán arra is jó, hogy lássátok, hogy a fitness-wellness valóban egy komoly szakma, pláne, ha valaki embereken szeretne segíteni, valódi eredményeket felmutatni, s hozzásegíteni a vendégeit egy jobb, minőségibb, fittebb, karcsúbb élethez…ergo nem érdemes az internetről, a google-ból kezelni magad, mert egyik nap még a lábujjad fáj, de a google szerint másik napon már lehet, hogy végzetes betegséggel állsz szemben:):):)
Fordulj hiteles, tanult szakemberhez, spórolj időt, spórolj pénzt magadnak, mert 1 év alatt jó esetben ha a hölgyek összeszámolnák, hogy mennyi pénzt dobtak ki az ablakon nem működő csoda termékekre, gépekre, standard dobozos fix programokra, gyors, mű élelmiszerre akkor talán egy nagyobb gardróbszekrény vagy kisebb nyaralás árát is a szélnek ereszthetnék:)
Minden szervezet más, egyedi, megismételhetetlen csoda, bánj vele eszerint és értékeld nagyra, amid van!
Vigyázzatok az egészségetekre és köszönöm, ha követtek és megtiszteltek a bizalmatokkal!