Mit ettem ma?
🥚Reggeli: tojás rántotta sonkával lilahagymával pirítóssal, kakaóval
🥗Ebéd: cukkinis, gombás pulyka bolognai
🥘Vacsi: fotón látható finomság, mindenféle otthoni ,, maradék” összeborongatásából, édesburgonyába töltve, de újburgonyába is jó, mellé saláta.
Édesburgonya sem diétás, másabb a felszívódása, de gyakorlatilag még több kalória, mint a sima burgonya. Nos ebből sem lehet egyszerre megenni egy jénaival, ha jó alakot szeretnél. Bár tény, hogy nagy a felhajtás körülötte, ami az árának és a marketingjének zseniális.🙃
Van, aki ezt süti ki hasábburgonya helyett olajban.
Óriási tévhitek vannak az emberek fejében mindenféle fogyás, alakformálás témában. Sok fogyni vágyónál úgy néz ki az egészséges vasárnapi menü, hogy kicseréli a rántott húst bő olajban kirántott zöldségekre és édesburgonyára.
Így sajnos továbbra sem lesznek olyan eredményeid, mint amilyeneket szeretnél. 1 kanál olaj ott kezdődik, hogy 100-120 kalória….
Számoljátok ki, amikor egy fritőznyi pár liter olajban sütitek a dolgokat, bő 20 percig is, jól felszívják az alapanyagok a felhevített olajat, aminek ilyenkor megváltozik a kötése és például rákkeltő hatása lesz többek között. 1 szelet hús simán lehet így 1000 kalória is, s mondjuk jól esik ebédre 3 szelet…. Ó én nem értem mitől rakódik rám annyi felesleg évről évre…nos a táplálkozási naplóból pillanatok alatt látszik mindig a valóság.
És teljesen mindegy, hogy kókuszolajról, zsírról, napraforgó, olívaolajról…milyen fajtáról beszélünk.
Szerintetek ezután az együnk zsírt zsírral, mert az 0-ás, meg nem árt…. van bármi értelme is?
Napi bevitt kalória mennyiségem: 1797 kalória, 50% szénhidrát, 20% zsír, 30% fehérje (makrótápanyag elosztásom)
5 liter folyadék
Ma pihenőnap sok nyújtással és sétával!