Reggeli: langyos víz és fél facsart grapefruit, nagy kanál lenmag, 1 zöldturmix és BioTech USA Magyarország spirulina és maca kapszula
1 nagy szelet kovászos rozskenyér, karaj, cottage cheese, púpos tányér sok friss idény zöldség és sálata 2 kanál light majonéz
Ebéd: brokkoli, kelbimbó, karfiol és egyéb vegyes fagyasztott zöldségmixből leves nagy adag, lecsós sült csicseriborsós töltött cukkini (gyerekek is ezt ették)
Petinek pesztós csirke pirított tönköly tarhonyával
Ebéd után daily pack multivitamin.
Nasi: #BiotechUsa ISO Whey Zero Cafe latte shake kókuszreszelékkel, 1 kis zabpalacsinta BiotechUsa zero csokiszósszal, gyerekeknek csokipudinggal
Délután: TRX és SMR hengerezés nagyon intenzív edzés, közben sok játékkal, szaladással a személyi edzőm Levisun mester után 🤣🤣🤣🤣
Edzéshez mindig BiotechUsa BCAA zero aminosav, edzés után egyszer collagen liquid egyszer Arthro Guard ízületvédős kollagén MSM-mel és glükozaminnal. Váltogatom:)
Vacsora: hagymás rántotta, kamilla tea és sok zöldség, alma, banán
Napi kb 4-5 liter folyadék! Tisza víz, kevés (gyógy)tea, nagy ritkán 1 gyenge vizezett kávé
EDINA10 kóddal a BiotechUsa webshopjából bármit kedvezményesen ki tudsz próbálni.
Aki veszi a fáradságot és elkezd normálisan tornázni, sportolni ma Magyarországon, nos az ennyit, vagy még többet és nagyon finomakat ehet! Ráadásul jobb lesz az anyagcseréje, szebb lesz a bőre, nyugodtabb lesz, jobban tudja szervezni a napjait, jobban tud összpontosítani…magaddal érdemes kezdeni az életed összerakását. Lehet találni időt, valaminek a rovására igen…..
Pl. nekem napközben le van kapcsolva a wifi elég sokat, TV-t sem nézek, netflixet sem, így jut idő ezekre a dolgokra. És kényelmetlen, macerás a gyerekekkel edzeni. De ez van:)
Ez egy életmód, nem fogyókúra, nem drasztikus, kínzó…stb. módszer.
Heti 5 edzés, hétvégén nem igazán kell semmit megvonnunk magunktól mértékkel.
Ha kedvet kaptál, jelentkezés: